Re: Jak změřit, kudy teče malý proud na DPS - podruhé

Jiří Vesecký hv-news na seznam.cz
Neděle Říjen 9 16:19:51 CEST 2016

Taky by šlo měřením magnetického pole.
1mA je sice málo, ale měřit vhodnou metodou by mělo jít.
Napadle mě uzavřít mikro "0,2*2mm" cívku do hliníkového obalu a měřit
změnu indukčních vlastností v slabém magnetickém poli vytvářeným kolem
vodiče s SS proudem. Nebude to asi přesné ale detekovat diference by asi
šli.