Re: Jak změřit, kudy teče malý proud na DPS - podruhé

Neděle Říjen 9 10:44:17 CEST 2016

Tak mě napadá, jak se to chová, když se na to fouká horký vzduch?
Třeba fénem. Pokud to místo je tepelně citlivé, dalo by se
lokalizovat. Nebo to ohřát nějak jinak, např. vhodným odporem.

P.K.

Dne 9. října 2016 9:39 Jindrich Fucik <fulda na seznam.cz> napsal(a):
> Pokud to někdy zjistí, tak jsem celkem dost přesvědčen že to nebude "nějaký
> čip", ale "nějaký plošňák", tedy uvnitř plošňáku bude to čemu říkám "hnědá
> hmota", původně tavidlo nebo jiný zlepšovač pájení, který zůstal kde nemá
> být a postupně zdegradoval a je částečně vodivý.

>>> 2V -> 11 uA
>>> 3V -> 300 uA
>>> 4V -> 500 uA
>>> 5V -> 750 uA
>>> 6V -> 1200 uA
>>> 8K za 32K (zobrazený tišťák je od modelu, který má 32K rovnou z výroby,