osvitka z LCD monitoru ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Říjen 8 20:04:48 CEST 2016

Tím oboustranným tiskem jsem myslel vytisknout stejný motiv z obou
stran fólie (samozřejmě z jedné strany zrcadlově), aby byla neprůsvitnost
motivu větší.
Metoda předlohy na laserovce a běžná fotocesta pořád vychází
nejsnadněji, jenom nějak dosáhnout pořádného kontrastu.
Naferování toluenovými výpary sice na mé laserovce celkem funguje,
ale ideální to pořád není.

PL