osvitka z LCD monitoru ?

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Sobota Říjen 8 00:47:28 CEST 2016

spatne. nakonec jsem pouzil kvalitni diodu a od cinana vzal jen housing a kvalitnejsi sklenene cocky. taky chce diodou svitit jen kdyz je to nutne. trvaly svit bez preruseni neni uplne koser nikdy.
automaticke ostreni jsem zatim uplne nedosresil, ale jsem na dobre ceste. ted pouzivam fotodiodove pole a astigmatickou metodu. docela to funguje, ale je to treba jeste doladit jak mechanicky tak sw.
taky zatim jen experimentuju. mam to jen navesene na CNC frezce a zkousim co a jak funguje. musim na to ale pres zimu postavit nejaky maly cnc stul. ten stroj na to neni uplne vhodny.

taky jsem premyslel o osvitu filmu. tim by odpadlo dost problemu s osvitem pcb. ale tim by vzniklo par dalsich problemu a proces by se moc neurychlil. jen by byla kvalitnejsi predloha oproti laser tisku na folii.

porad si ale rikam, jestli to neni z principu moc slozite. pred casem jsem si cetl o inkjet tisku uv lakem. tim by odpadl i photo resist. az se budu hodne nudit tak vezmu nejake predlohy a zajedu si to nekam na flatbet uv inkjet vytisknout. pokud by to principielne fungovalo, mohlo by pak stacit predelat bezny inkjet na uv flatbet. coz by nemelo byt az tak slozite. zejmena pokud ma sachtu na cd/dvd.

jsem dost zvedavy na to LCD jestli z toho pujde neco vykresat. to by totiz resilo asi 90% vsech problemu. ale asi to nebude z tak horke, jinak by to uz nekdo davno dotahl.

no a nakonec vyresit nejak jednoduse prokovy. napadl me vodivy ink a pak mozna jeste ink pokovit jako pri bezne vyrobe prokovu. vodive inky by mohly vyhovovat na stribrne bazi a nebo mozna lepe na bazi grafenu. uz se daji pomerne bezne koupit a cena pada. jen jeste vymyslet jak ten ink natlacit do der aby to nebylo stejne otravne jako nytovani :-)