RE: výroba digitronů

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Říjen 7 14:07:47 CEST 2016

Ak som si dobre vsimol tak na kazdom drate v strede zatavu
je nejaky material navyse.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jan Waclawek
Sent: Friday, October 07, 2016 1:01 PM
To: HW-news; HW-news
Subject: Re: výroba digitronů

Podla wikipedie ma Mo koreficient roztaznosti 4.8E-6/K, W 4.5E-6/K, borosilikatove sklo okolo 5E-6/K. Pri malom rozsahu pracovnych teplot by to nemuselo vadit (v tom digitrone nie je zeravena katoda, napriklad). Pre dobry zatav su potrebne aj ine veci, jedna sa o technologicke knowhow alchymistickeho typu.

Na zatavy je priamo urcena zliatina kovar.

https://en.wikipedia.org/wiki/Kovar

wek