NASy Zyxel

AZe aze na seznam.cz
Pátek Říjen 7 10:42:44 CEST 2016

Zdravím. Tak se zdá, že to bude OK. V logu není žádný záznam o jakékoli
změně a zatím se to od sítě neodpojilo. Takže na vině bylo defaultní
nastavení "aut." IP adresy.
Dík.
aze

-----Původní zpráva-----
From: AZe
Sent: Wednesday, October 05, 2016 4:33 PM
To: HW-news
Subject: Re: NASy Zyxel

Dík. Mám zkušenost jen s NASy Synology. Tam bylo jedno, zda "aut" nebo
"man", samozřejmě nastavené tak, aby nedošlo ke kolizi s něčím jiným v síti.
Ale nikdy se nestalo, že by se během provozu některý odpojil.
Tak jsem tedy v Zyxelu nastavil pevnou IP adresu, tu, která tam byla
přednastavená, a uvidíme. Zítra se ozvu, zda to pomohlo.
Když už jsme u toho, je tady ještě jeden ošklivý, nepěkná věc. Tu už teď
sice řeší 4 diskový NAS Synology, ale zmíním se.
TV čte a přehraje ze všech NASů Synology bez problémů videosoubory *.MOV (z
foťáku Canon). Stejné soubory ze Zyxelu 540 nejdou spustit a nepřišel jsem
na to, jak ho k tomu donutit. Neznámý formát.
aze