osvitka z LCD monitoru ?

Jiří Vojtek konference na vojtek.biz
Pátek Říjen 7 00:29:47 CEST 2016

Teda ani jsme necekal takovy uspech

Co se kolmosti osvitu tyka premyslel jsem o tom, ze bych piuzil plosny osvit
- z existujici osvitky kde mam asi 100 KS LED. Pro dosazeni co mozna nejveti
kolmosti jsem premyslel o pouziti filtru omezujiciho dopad na kolme resp
temer kolme paprsky. Za boha si ted nevzpomenu na jmeno, naposledy jsem o
nem slysel na skole kde se to pouzivalo v rentgenech.

Urcite jsem zvedav na vysledek a badani nevzdavam. Mam tu jeden DLP chip z
projektoru, ale to je male DPI a optika vhodna pro UV je problem. Ne ze by
to vubec neslo, ale ekonomicky se vyplati koupit fotoploter. Na to jsem uz
narazil, kdyz jsem resil konstrukci rozmitanim laseru za pouziti mechaniky
ze stare tiskarny

Diky

J.V.

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Tomas Urbanek
Sent: Thursday, October 06, 2016 8:03 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: osvitka z LCD monitoru ?

tot otazka. pri osvitu laserem 405nm je ku prospechu dat mezisklo a na nej
folii s uv filtrem. kresba je pak znacne ostrejsi. a kupodivu bez folie a
snizeni vykonu laseru nema stejny efekt ac by clovek cekal opak.

nic od toho necekam, jen to chci zkusit. ani nevim jestli pujde cely panel
rozlepit vcetne podsviceni. no uvidime, tech par stovek za tu srandu stoji
:-)

Turby

On 6. 10. 2016, at 19:22, Pavel Hudecek <edizon na seznam.cz