Re: reflow pec a černání plošňáků

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Čtvrtek Říjen 6 21:47:30 CEST 2016

Jo jsou to cetris desky. I material odpovida jak pisete. Cetris je urcite bran jako nehorlavy izolacni material. Je na tom lepe nez sadrokarton. Pote muze byt nejaka skelna/kamenita vata. Saomzrejme muzete jeste uvnitr oblozit jeste necim co odrazi
teplo.

Materialu je hodne hledal jsem cim oblozit a aby bylo snadno dostupne, ptal se hasice ... .

Nezkousel jsem radne, neni cas jak jsem psal pouzivam nakonec jinou troubu. Melo by byt funkcni.

Jirka