osvitka z LCD monitoru ?

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Říjen 6 18:49:54 CEST 2016

Bez optiky bude potřeba LCD s velmi tenkou vrstvou mezi LCD a povrchem. Nebo dokonale čiré LCD kolmo osvětlené přes velmi kvalitní kondenzor.

Je to jako u klasické fotocesty: Když se to vytiskne a obrátí tak, že je černá vrstva v přímém kontaktu s fotovrstvou, nezáleží na směru osvětlení. Když se předloha dá barvou nahoru, musí být kolmé světlo, jinak je to max. na nějakou desku zesilovače z Amára ročník 1980, kde se i nejtenčí čára dá pohodlně nakreslit lihovkou:-)

Tady ovšem mezi předlohou a fotovrstvou není pár desetin mm fólie, nebo papíru, ale třeba 1 mm skla.

Ale možná na to existuje nějaký fígl, který neznám...

PH

From: Tomas Urbanek
Promitat optikou nic potreba neni. Na lcd se prilozi fotocitliva deska a pres lcd se osviti. Celkovy cas osvitu je v pripade osvitu pcb nesrovnatelne kratsi nez pri 3d. Pri 3d tisku se sviti kazda vrstva. Tazke jeden vetsi 3d tisk vyda za nekolik let osvitu dps v male dilne.

Fakt mi to nedalo tak jsem rovnou objednal LTL097QL02 :-)