osvitka z LCD monitoru ?

Tomas Urbanek turbyho na me.com
Čtvrtek Říjen 6 16:17:06 CEST 2016

Prave resim to same. Jen bych chtel aby slo svitit i CtP desky aby slo vyrabet i stencily. Zatim pouzivam cnc 405nm laser. To LCD by bylo mechanicky znacne jednodussi pokud by to fungovalo. Na 3D se to pouziva. Pouzivali se take projektory. Problem je ale, pokud vim, s presnosti. Pokud si dobre pamatuji je tam byval problem s podsvitem a kontrastem. Ale to spise tusim nez ze bych to vedel nabeton.

Turby