Re: reflow pec a černání ploąňáků

Jiří Nesvačil nesvacil na posys.eu
Středa Říjen 5 17:06:25 CEST 2016

Zdravim,

material DPS bude urcite jiny v OSHPark bude staveny na pbfree cili vetsi teplotu.

Zkusil bych

- pec poradne zahrat napriklad s ni projet 1-2 naprazdno

- prodlouzit a zvetsit teplotu SOAK napr. na 150 stupnu a delku nevim co mate

- nasledny reflow zkratit

Nevim co mate a taku OSHPark pouzivaji lide hlavne na male desky. Bude taky rozdil ve velikost desek a co na nich mate (napr velke indukcnosti se zahrivaji dele.. ).

Nejlpe pripojit cidlo na desku.

Jirka