Re: Rušení náhlavních souprav DECT

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Středa Říjen 5 15:05:03 CEST 2016

Ještě bych měl dodat, že moje původní podezření bylo na akustickou
zpětnou vazbu přímo v náhlavce. Předpokládám ale, že pokud bych náhlavku
nastavil na maximální hlasitost a max. citlivost mikrofonu, problém by
se zhoršil. To se ale nepotvrdilo.

JMN