tel. xperia E3, touch sw. problem ?

Kubat Tomas tomas.kubat na comap.cz
Středa Říjen 5 10:57:27 CEST 2016

takze najdu  ten samy fw. co tam aktualne je, je potvrzen jako aktualni, ale prehraju ho tim fastbootem ..
cekal jsem, ze me nekdo postouchne, ze "rootnuti" resi vse. vzhledem k tomu, ze je uz ten telefen odepsanej, a ja bych
mel tel. co posloucha jen me, mozna bych to zkusil :-).
nejdrive ho zprovoznim(pokusim se) a uvide se .
diky.
tomik.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Michal Grunt
Sent: Wednesday, October 05, 2016 10:29 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: tel. xperia E3, touch sw. problem ?

Měl jsem podobný problém s tabletem Nexus 7 (nebyl zapnutý asi dva roky). Nepomohlo nic ze standartních postupů. Po provedení továrního nastavení (i přes recovery včetně wipe cache, data atd.) to chvilku fungovalo perfektně a za nějakou dobu (desítky minut) to mělo špatný kontakt a i zaměření dotyku a nedalo se s tím prakticky dělat. Pomohlo až totální přehrání firmware přes USB kabel pomocí fastboot.exe.
Laboroval jsem s tím několik dní... Ale zase už nemám problém vrátit se zpět s verzí Androidu (pětka laguje, čtyřka jede v pohodě) což normálně nejde. Nicméně netuším jestli jsou k xperii k dispozici balíky firmware (k tomu Nexusu to je přímo na Google).