zasuvka TV, radio, internet

Pondělí Říjen 3 23:43:14 CEST 2016

Já bych se toho bezdrátového přenosu zas tak nebál. LoRa umí (aspoň si
myslím že umí) řídit výkon vysílače. Pokud taky umí měřit úroveň
přijímaného signálu, úplně stejně jako u mobilu si nastaví jen takový
výkon, který na těch pár metrů doma potřebuje. Tím se prakticky znemožní
odposlech někým, kdo je za plotem a zároveň se nezabere tolik kanálů. A
že by hacker za městem s anténou z vyřazeného vojenského radaru
poslouchal a luštil šifrování, to se mi moc nezdá.
Anděl