NASy Zyxel

Ales Povalac alpov na alpov.net
Pondělí Říjen 3 13:07:36 CEST 2016

Dobry den,

ta televize pouziva DLNA? Pak bych si tipnul na mizerny DLNA server od
Zyxelu, ktery pada. Jestli se vam s tim chce hrat, doporucuji zkusit
FFP-stick http://zyxel.nas-central.org/wiki/FFP-stick a na nem rozjet
MiniDLNA. Od doby, co to na svem NSA-325 mam, mi vse funguje krasne a
dokonce mam u filmu i titulky.

Zdravim
A. Povalac