Pomozte mi najit kabel

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Pondělí Říjen 3 10:40:34 CEST 2016

Smysluplny den,

Hledat podle barva plaste, tusim ze hnede jsou kabely se zaručenou cinnosti
při pozaru. Dodatelnost po bubnu, cena odpovídající speciálním kabelum.
Nicmene privod ke svetlu ve me evokuje stare doby nasich dedecku, a ti
pouzivali kabely s textilnim opletem. A ty se dnes daji ke svetlum docela
rozumne sehnat. Dostupnost po metru, cena obdobna předchozímu.

Radek (benedikt2hw.cz)