OT UPS pro server

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Neděle Říjen 2 20:47:35 CEST 2016

Tak jistic mam vymeneny.

Take jsem vymenil UPS. Cely problem byl v tom, ze zminena UPS neustoji
nabeh serveru - ona ho neustoji ani pri startu na 230V, ale chova se
tak, ze jakoby nekolikrat vypne/zapne rychle za sebou a tim zrejme
dotahne kondy ve zdroji serveru natolik, ze uz pak to ustoji a zustane
bezet. To same se stane pri prepnuti na baterie - pri tom prepnuti to
dostane zase kopanec a zapulzovani a tim k resetu serveru.

Oprasil jsem nakonec ve skrini lezici Powerware 9120 1000VA - koupil do
ni baterie - a je po problemu. Nicmene dle zakona schvalnosti se objevil
problem jiny...a to, ze nemuzu rozbehnout komunikaci UPSky se serverem. :-(

Nezbyde mi nejspis nez sehnat webmodul do UPSky...

RV