zasuvka TV, radio, internet

Neděle Říjen 2 11:22:20 CEST 2016

Dovolím si věštit - optika. Takže vlastně můžeme začít už dnes. Jenže už
mám v těch husích krkách natahané UTP, vím kde na to koupit věci a s
optikou neumím. Propojení počítačů v baráku bude potřeba v podstatě v
rámci jedné místnosti (pracovna), do ostatních místností to tahám jen
aby to tam pro všechny případy bylo. Nejsem takový nadšenec, abych měl
počítač plný filmů a pouštěl si to po celém baráku. Jediný přínos optiky
vidím v tom, že mi při bouřce všechno neodejde. Ale vzhledem k rychlosti
internetu (přes wifi) bude možná rozumné z půdy si to dolů posílat zase
přes wifi a tam to pak dál roztahat po UTP pro případná zařízení, která
ten kabel potřebují.

Anděl