zasuvka TV, radio, internet

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Říjen 1 19:58:08 CEST 2016

S jedním eko-bio switchem se mi to stávalo taky.
Ale protože mám velký problém s pojetím typu "je to špatné" a myslím si,
že se má používat pojetí "je to špatné, protože", tak jsem se tím zabýval.
No a důvod se našel - ten switch z důvodu šetření přepínal při delší
nečinnosti režim z 1000Base-T na 10Base-T, a protější zařízení neumělo
na tento přechod adekvátně zareagovat.

Vy myslím působíte na škole. Když jsem byl mladý a kantoři potřebovali
udělat nějakou práci (třeba uklidit ve fyzikálním kabinetě), tak nás nechali
po škole. Dneska se to myslím řeší tak, že se to vypíše jako nějaké téma
semestrální/bakalářské/diplomové práce.
Kdybyste potřeboval někoho nechat po škole nebo potřeboval někomu
přidělat nějakou práci, tak by bylo zajímavé, kdyby ten dotyčný zmapoval,
co _konkrétně_ dělá v těch případech problémy, jaké jsou kde rezervy a kde
naopak jsou parametry opravdu na hraně.

Jinak ještě jedna drobnost (to ale není reakce na Vás, to jen abych nemusel
psát další post): když často čtu názor "nojo, je to levná Čína" aniž se
dotyčný
zamyslí nad podstatou problému, tak mi tam vždycky naskočí "nojo, je to
levná
Čína a k tomu gramlavé české ruce".

PL