zasuvka TV, radio, internet

per512 per512 na seznam.cz
Sobota Říjen 1 19:46:53 CEST 2016

Dne 1.10.2016 v 19:29 Petr Labaj napsal(a):
> Tak pod tohle se pro změnu podepíšu i já.
> Mladej studuje IT, a když vidím jeho znalosti a znalosti jeho spolužáků,
> tak jsem trochu smutnej.

   Nejen Vy.
   Znalosti absolventů VŠ je tragedie...
   Je nutno je prohnat dalším vzděláním na tak půl roku, aby z nich něco
rozumného vypadlo :-(

> To "pro změnu" je myšleno jako že na rozdíl od předchozí myšlenky, že nová
> PC už neumí chodit na 100 Mbit/s. Zřejmě existuje operační systém, kde
> nelze vynutit režim činnosti síťovky, ale já jsem takový ještě v ruce
> neměl.

   Je to záležitost aktivního prvku v uzlu sítě.
   Ty inteligentnější umožňují nastavit jak se má port chovat
(10/100/1000Mbit/s) a taky v jakém režimu má jet (half/full duplex, auto
negotiation).
   Takže "vlastnosti" sítě je možno definovat na portech, akorát se
nesmí kupovat total low cost, to se pak opravdu dějí divy.
   A pokud se dodá nesprávně aplikované stínění v F(S)TP rozvodech pak
je o zábavu postaráno na hodně dlouho a stojí to moooc peněz....
--

   Rtepp