zasuvka TV, radio, internet

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Sobota Říjen 1 18:25:41 CEST 2016

Ano, z každodenní praxe. Stačí kombinace delší kabel (ve škole na několika místech zápasíme se 100m limitem, takže 60ti 70ti metrové trasy jsou zcela běžné), méně značkový switch nejlépe se zelenoteroristickými fíčurami (někdy ale zas naopak nechce chodit úplně značkový) a určitá síťovka (třeba tiskárny nebo dva zelené switche proti sobě bývají pověstné) a je o problémy postaráno. Nejhorší je, že je to takovéto chození/nechození, které se fakt báječně vyhledává. :-(

Jakub Šerých