zasuvka TV, radio, internet

Sobota Říjen 1 16:15:44 CEST 2016

Prosím pěkně nemíchat dohromady víru a techniku. 150 MHz má délku vlny
2m, proti tomu je kapička cínu zanedbatelná. Když už nevadí přechod drát
- vidlička, vidlička - tišťák a tišťák - pérko kontaktu konektoru, tu
kapku cínu bych fakt neřešil. Ostatně i na UHF najdere konektory se
šroubkem a fungují dobře.
To že energie jde v izolaci ... když jde vodič ve vzduchu, odstraněním
kousku izolace jen nepatrně klesne kapacita, nic víc se nestane. V
kabelu na tom záleží podstatně víc.

Anděl