OT UPS pro server

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Sobota Říjen 1 08:32:20 CEST 2016

Ne, je to dobre....on tam ten server neni sam a z UPSky vede elektrika
na zasuvkovou listu a az tam jsou pripojene spotrebice.

No za chvili jdu vymenovat ten jistic...doufam, ze neco nekoupim. Minule
elektrikari od EONu blafnul v rozvadeci v osmym patre prach. Bylo to
slyset az do druhyho patra (do bytu) a tusim, ze mel popaleny ruce.

RV