zasuvka TV, radio, internet

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Sobota Říjen 1 06:39:40 CEST 2016

A este som si vsimol ze na zasuvke nemate oznacene farby ktory drot kam.
Teba to dodrzat na oboch koncoch kabla podla EIA/TIA568 A alebo B. Pary
maju rozdielny pocet 'skrutov' na meter. Aj tym je zabezpeceny maly
presluch medzi parmi...

Dodo

Dňa 1. 10. 2016 6:32 používateľ "Dodo Racek" <dodoracek na gmail.com> napísal: