Komunikace s ustrednou OpenScape Business S

soteza soteza na soteza.cz
Středa Listopad 30 17:56:05 CET 2016

*Zdravim

  Potrebuji stahnout z ustredny data pomoci HTTPS na portu 443. Priklad
stazeni je zde(vytazeno z pdf):

4.1.1 Download Request
The file download request is defined as:
HTTP header: Request method = GET
Parameter:
portlet=hipath-accountingdownload::HiPathAccountingDownloadPortlet
entity=accounting
action=get
username=user
password=password

Example:
https://192.148.108.151/management/portlet/?portlet=hipathaccountingdownload::
HiPathAccountingDownloadPortlet&entity=accounting&action=get&username=administrator na s
ystem&password=01*Test!

Pokud tento text(se spravnou adresou, uzivatelem a heslem) zadam do
prohlizece, tak mi data zobrazi.  Jsem omezen na Pascal, to znamena
Delphi nebo Lazarus a synapsi nebo Indi komponenty. TCPIP komunikaci
pouzivam i FTP, ale tohle je trochu(dost)jine a moc to nechapu. Googlil
jsem a nasel jsem spoustu navodu jak posilat do HTTPS, ale vsechno je to
o necem jinem. Zkousel jsem priklady s pouzitim synapse a Indy, ale
nevim jak a kam pouzit jednotlive parametry a URL. Nakopnete mne prosim
spravnym smerem jak to provest? Nejde to nejak treba z prikazoveho
radku? Neco jako https odkud-co > data.txt? HTTPS mi nic nerika , webem
a podobnym se nezabyvam a je to jen jednorazovka. Dal to uz potrebovat
nebudu. Vim, ze je to zabezpecene spojeni pres SSL s prislusnymi
certifikaty a tomu odpovidajicimi knihovnami, jen netusim, jak zacit.
Prosim, uvedte mne na spravnou cestu.

Martin.
*