vanocni hracky Rigol DS1052E alternativa

Stano stano.hw na gmail.com
Středa Listopad 30 17:46:40 CET 2016

Zle som to sformuloval.
Myslene to bolo skor tak ze medzi drahsimi (skor VELMI drahymi) je
problem najst taky ktory ma samostatne ovladacie prvky na kanal.
Priklad: http://teledynelecroy.com/scopes/
Agilent zatial stale ma gombik na kanal. Uvidime ako dlho im to vydrzi.