vanocni hracky Rigol DS1052E alternativa

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Středa Listopad 30 16:24:20 CET 2016

"
Jeste, kdyz uz jsme u tech hracek na koukani na signal, tak muzu doporucit
sice ne
osciloskop, ale osvecil se mi tenhle kousek:
http://pandatron.cz/?3438&logicke_analyzatory_pla8_a_pla8_modul

D.O."
Tak pod toto se taky podepíšu, mám osciloskop 2 kanál, a 100MHz analyzer od
ZeroLogic,

přes USB. A přesto když nepotřebuju víc jak těch 25MHz v digitálu, tak tento
logický analyzátor

mám nejradši, ať už v podstatě díky "nekonečnému" buferu průběhu, nebo
dékodování protokolů...

Navíc lehce ovladatelný funkční, prostě není skoro co vytknout...

Jinak klasika kdo chce tak kopie od Čiňana je za pár šupů......

Prostě skvělá věc.

Zdeněk Aster