vanocni hracky Rigol DS1052E alternativa

Středa Listopad 30 16:11:18 CET 2016

Jestli to ma byt na hrani a za 10 tisic, tak bych tomu spojene cudliky na kanaly
prilis nevycital. Na fakulte pouzivam DS2072 ktery ma 2 kanaly a kazdy kanal cudliky
zvlast a MSO1074, ktery ma 4 kanaly a cudliky dohromady. A da se to oboje a i
stridat.

Jeste, kdyz uz jsme u tech hracek na koukani na signal, tak muzu doporucit sice ne
osciloskop, ale osvecil se mi tenhle kousek:
http://pandatron.cz/?3438&logicke_analyzatory_pla8_a_pla8_modul

D.O.