Re: V čem naprogramovat jednoduchou aplikaci pro WIN

Martin Hankovec mhk_konf na ceskearchivy.cz
Středa Listopad 30 16:07:42 CET 2016

Zdravím,
již jsem zde před nějakou dobou psal o vývojovém prostředí Exeoutput for
PHP (www.exeoutput.com), které občas používám. Je to sice za pár peněz,
ale můžete své aplikace mít napsány v PHP a zkompilovat si je i s
prohlížečem Chromium do jednoho exe souboru. SQLite to podporuje.
Myslím, že jde stáhnout zkušební verze.
S pozdravem
MH