OT: Nabidka prace - Senior embedded SW vyvojar

Karel M a8dtljb na gmail.com
Středa Listopad 30 09:44:08 CET 2016

No tak si představte, že pracujete v kraji na konci republiky, kde
donedavna byla vetsi nezamestnanost, tak firmy si dlouhodobe navykly na
rezim zamestnanec = naklad snizujici zisk.
Takze ackoliv firma ma slusny zisk, na Vanoce neni ani koruna navic.
Stravenky davaji, ale ve vysi, ze za ne obed nekoupite, penzijni pojisteni
ani necerpam, protoze pro ty 2 stovky co davaji to nema cenu.
Home office neexistuje, co se tyce pruzne doby tak pokud prijdu do prace v
7:01, pocita se start prace az v 7:30. Obcerstveni, v budove je jen
predrazeny kafeautomat a nejaky obchod, samozrejme za Vase penize, neni
radno tam casto chodit mimo prestavku. Firma nastesti toleruje rychlovarnou
konvici. Platy se nehybou. Tyto podminky plati i pro klicove zamestnance.
Oproti Albertu ale stale LUXUS.

Takze pokud nekdo napise ze v Praze nabizi home office a free bufet na
pracovisti, tak ani nemate chut pracovat.

A neni volby, pokud uz mate rodinu, dum, hypoteku, okolni firmy totiz
nabizi vicemene to same.
Smeruji to prave ze chci zacit vydelavat na sebe a vykaslat se na
zamestnani, ale to se tezko realizuje kdyz mate nedostaveny dum a delate si
na nem vse sam.
K.