OT: Nabidka prace - Senior embedded SW vyvojar

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Úterý Listopad 29 22:51:13 CET 2016

Prace na sebe:
muzu jit domu kdyz mne to nebavi, ale delam vsechno takze je to dost
casto blazinec a nezbyva nez zatnout zuby a dodelat to. Penize taky
super pokud se zadari, mohu vydelat balik penze.

Prace pro cizi firmu:
kdyz se nedari, muzu jit kupodivu taky domu - pruzna pracovni doba. Nebo
mohu poprosit kolegu o pomoc.
O spoustu veci se nemusim starat, coz je trochu nuda :-).
Prachy mensi, ale nemusim tolik setrit na horsi casy, takze vlastne mohu
utracet vice.
Ve velkych firmach sance na staze v zahranici, skoleni zdarma,
anglictina denne zdarma s kolegy u kafe.

Michal Gregor