detekcia pritomnosti / namet na brainstorming

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Úterý Listopad 29 22:02:42 CET 2016

Bluetooth neni zas tak spatna myslenka. Sam jsem zkousel neco
podobneho. A da se obejit i bez Android app.
Musite pouzit l2ping. Pokud si dobre vzpominam, zarizeni nemuselo byt
viditelne, ani zprarovane.
Tady je muj skript (uplne dole) i s ukazkou vystupu:
https://gist.github.com/tuxmartin/b8846ebc22b6fe22c2e6
Obcas dela chyby, ale malokdy. Potrebuje ale pc s linuxem, klidne
staci levne Orange Pi.

Slysel jsem, ze na iPhone l2ping nefunguje. Udajne to ma Apple nejak zakazane.

--
S pozdravem
Ing. Martin Vancl

e-mail:  tux.martin na gmail.com