detekcia pritomnosti / namet na brainstorming

Ivan Stenda jaivast na gmail.com
Úterý Listopad 29 21:25:02 CET 2016

> Ultimate over
> ​I​
> kill: v telefonu zapnutá GPSka, v garáži druhý telefon,

​Riesit to cez ​IP som zavrhol na zaciatku ( namiesto telefonu samozrejme
raspberry )...

Simple overkill: v garáži telefon napojený na světlo, rozsvítíte

​Ide o to, ze vec ma fungovat "bezobsluzne", jazdim prevazne moto a bike...​

Simple stupid: pohybové čidlo. Rozsvítí to každému, třeba kočce.

​posledna moznost
​

> Tip, co prozkoumat: BT handsfree v autě mi funguje tak, že po otočení
> klíčkem se spáruje s telefonem a od té doby je spárováno (rozsvítí se
> LEDka na HF). Pokud z auta uteču dost daleko, jsem mimo dosah a
> párování se přeruší. (Tím neříkám, že si tam máte nabastlit BT HF z
> auta, protože když přijdete do garáže a telefon se s ní spárujete, tak
> v tu ránu přes ni telefonujete.)

​No, podla mojich skumani ( bol by som rad keby mi ich niekto
potvrdil/vyvratil ) BT handsfree alebo  car stereo moze v master mode
vytvorit bond s parovanym telefonom, pretoze pouziva spominane profily
A2DP/AVRCP/HFP, ktore android OS nativne obsluhuje.