OT: Nabidka prace - Senior embedded SW vyvojar

Úterý Listopad 29 20:50:36 CET 2016

V nové práci (jsem tam dva měsíce) je kolega (cca 45 let), který, jak
jsem pochopil, je za vodou, tj. pracovat by ani nepotřeboval, ale
nechal se zaměstnat, prostě jen aby byl mezi lidma a nemusel se
poflakovat doma. Zřejmě se nějakou dobu poflakoval a už ho to
nebavilo.

Ten pracovní kolektiv má něco do sebe, stejně jako třeba třída ve škole.

P.K.