detekcia pritomnosti / namet na brainstorming

Úterý Listopad 29 18:50:21 CET 2016

To je ale dalsi vec, co bude nosit s sebou... Jinak bych teda taky asi
volil NRF24L01, da se dobre provozovat na baterku (napajene cidlo na
baraku by treba mohlo periodicky vysilat a prenosny modul na baterku jen
prijimat a pak odpovedet)