ESP8266 esp-3

Ales Filip nostromo na khnet.info
Úterý Listopad 29 14:46:04 CET 2016

Dobrý den,

Minulý týden mi NodeMCU V3 přišel, a mám takový dojem, že v něm žádný FW
nebyl.
Stejně tak když přijde ESP8266-01, tak je v něm nějaký nesmyslný AT
firmware. Z cca 5ti kusů, které tady mám se mi podařilo pouze z jednoho
přečíst, co v něm bylo za FW. Ostatní prostě nekomunikovaly, na žádné
rychlosti. Takže teď se tím už nezabývám, a rovnou tam nahraju FW který
mám odzkoušený.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip