OT: Nabidka prace - Senior embedded SW vyvojar

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Úterý Listopad 29 12:11:58 CET 2016

Ja to udelal asi po sesti, sedmi letech (zacinal jsem doma maloucko blbnout,
navic permanentni stres, nebylo moc zakazek, takze rodina bez penez) a
nastoupil na full-time do prace (Papouch tady kdysi inzeroval a mne jednak
opravdu teklo do bot, druhak jsem opravdu zacinal lehce vysilovat, tak jsem
si rekl, ze si pujdu trosinku spravit nervy a bankovni bilanci).

Prvni rok byl hodne krusnej - to, ze nemuzu delat, kdy ja chci, ale kdy je
to potreba, jsem sice ocekaval, ale i tak to drhnulo. O dovolenych, odjezdu
kamkoliv / prijezdu odkudkoliv ani nemluve. Sef je sice hodne tolerantni
(vyrazne nad beznou uroven), ale proste je to neco jineho, nez kdyz si
reknete, ze "dneska jeste domu nepojedu a dodelam to zitra v noci".

Za ctyri roky jsem si uz snad trochu zvyknul - ze musim obcas jednat s
lidmi, se kterymi bych dobrovolne bud nemluvil vubec, nebo rovnou vyrazil
dvere, to se dalo cekat, s kolegy se uz snad nejak prezivame (jsem pomerne
vyrazny introvert, takze kdyz neuvidim zivou dusi tyden, tak mi to tak moc
nevadi) a zaplatpambu nemusim jednat se zakazniky, takze si staci zvyknout
na tu zoo kolem mne a nikdo muj klid tak zasadne nenarusuje :)

Oboji ma sva pro a proti - uprimne receno, kdybych nenastupoval k
Papouchovi, asi bych ten krok neudelal nikdy. Prestoze vim, ze to tu cte (a
fakt mu nechci mazat med kolem zadneho telesneho otvoru), tak tvrdim, ze
patri mezi top zamestnavatele - mel jsem moznost jich "par" vyzkouset (v
dobe, kdy jsem pracoval jako zamestnanec, jsem mival pravidlo "dva tri roky,
pak se zacnu nudit a jdu jinam", takze jsem toho vyzkousel docela dost) a
nebyt jeho, jsem uz zase doma se vsim, co k tomu patri (casova volnost na
jedne strane, totalni stres z toho, jestli bude na najem i pristi mesic na
strane druhe, psychiatrie na dohled).

Tak si to nejak preberte - dobry zamestnavatel muze byt lepsi, nez horsi
prace "na sebe". Problem je toho dobreho najit :) U mne zatim dobry, vyhody
prevazujou.

Pavel Kutina