ESP8266 esp-3

Marek Coufal marouncz na gmail.com
Úterý Listopad 29 10:33:38 CET 2016

Ten elektroměr je super, taky bych rád detaily. Hlavně ten webserver a
způsob zaznamenávání. A když už se to tady řeší, máte radši mqtt služby
jako adafruit io a thingspeak, nebo custom made webserver. Chápu, že na
zaznamenávání dat, rozsvícení ledky apod. Vystačí webseever, ale když dojde
na něco složitějšího....