ESP8266 esp-3

Marek Coufal marouncz na gmail.com
Úterý Listopad 29 10:12:39 CET 2016

No pokud chcete programovat přes arduino ide, tak musíte přidat esp8266 do
desek a potom přes ftdi s gpio0 na zem a nahrát. Ale je s tím šílený
drátování, proto používám nodeMCU tu černou verzi s esp12e. Vetší pohodlí,
breadboard-compatibile, serial už je na desce, víc paměti,není potřeba při
uploadu se starat o GPIO0, hezčí vzhled.....
Ale ta kompilace v arduinu je taaaak dlouhá.