ESP8266 esp-3

Úterý Listopad 29 09:45:56 CET 2016

Jen bych doporucil zkusit nejdriv arduino pristup - prece jen primo
prelozeny kod mi prijde takovy mocnejsi a univerzalnejsi nez nejaka
interpretace bytecodu... mj. muzete vyuzivat treba primo ISR od casovacu
(priklad Servo pro arduino) a delat si casovani s presnosti cca desitek
us, zakazovat/povolovat preruseni atd.
Proste je to cele pod kontrolou. Take lze primo vyuzivat  vsechny
moznosti LWIP, to se preklada dokonce ze zdrojaku a lze tam neco i v
nastaveni ovlivnit.
RAMky typicky zbyva pres 30kB pro aplikaci, FLASH pro program se v
zakladu vyuzije asi 250kB ale tam s mistem neni problem, spis s
rychlosti ale cache funguje zda se docela dobre.
Lze take procesor pretaktovat na 160 (to ma dost vliv) a SPI na 80 MHz
(tam jsem velky vliv nepozoroval, mereni osciloskopem ale ukazuje fakt
pouziti 80MHz), zatim se mi to chovalo vzdy stabilne s ESP12.