Re: V čem naprogramovat jednoduchou aplikaci pro WIN

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Listopad 28 20:52:52 CET 2016

A co cesta nejmenšího odporu - proč to psát znova, když to v PHP jede? Takže
co to PHP zkusit zkompilovat do standalone aplikace?

Zkoušel jsem Bambalam PHP EXE Compiler/Embedder a něco se mi s tím zadařilo,
ale taky ne všechno, zase moc času jsem tomu nevěnoval.

https://sourceforge.net/projects/bamcompile/

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Kosťa MK" <kosta na cti.si>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, November 28, 2016 8:48 PM
Subject: V čem naprogramovat jednoduchou aplikaci pro WIN

Zdravím,

cjci si napsat relativně jednoduchou aplikaci, musí zvádat:
- integrovaný web browser
- SQLlite3
- SAPI´4 a 5

Testoval jsem
- Lazarus -- nedokázal jsem rozběhat web browser (chromium ani gecko)
- Delphi 2010 Berlin - nedokázal jsem rozběhat web browser
- VBexpres - neběhá SQlite
- Visual Studio (C++, C#, VB) - nejde mi nainstalovat

Sakra v čem to ještě zkusit? Sranda je. že mi to běhá v PHP+Javascript -
jenže to vyžaduje mít webový server a to je trochu mimo mísu

S pozdravem
Kosťa