ESP8266 esp-3

Neděle Listopad 27 21:32:38 CET 2016

Kdyz uz chcete jit do extremu tak treba ta LUA by uspokojila potreby,
prijde mi to jeste trosku divnejsi nez Pascal ... ;-)
Ale aspon k casti otazky - urcite se to tam dostane pres UART po
zacviceni s nejakymi GPIO a specialnim SW co to spravne rozstrka do te
QSPI FLASH. Ja pouzival kdysi nejaky celkem funkcni firmware pro AT
interface, ale uz to je taky cca 2 roky tak to ani nebudu hledat.

>>> RV