git - vyšší dívčí

Pavel Troller patrol na sinus.cz
Pátek Listopad 25 07:43:15 CET 2016

Zdravím,
  díky rychlokursu od členů této konference jsem se naučil relativně běžnou
práci s gitem. Pracuji si na svém repository, občas udělám pull z hlavní
repository, vyřeším kolize, které někdy vzniknou, addnu, commitnu, píšu vlastní
patche, ty taky commitnu atd.
  Nyní ale potřebuji dostat se dále a tam zatím nic neumím :-).
  Vezměme to prakticky. Mám privátní repository Asterisku a zatím všechny
mé úpravy byly ve větvi Asterisk 11.
  Nyní bych potřeboval následující:
  1) Získat diff oproti "master" gitu - tedy vše, co jsem tam upravil. Něco
jako svn diff, tam je to běžné. Ale git diff mi nevypíše nic, protože všechny
své změny commituji a pokud jsem to správně pochopil, git diff vypisuje
změny proti "lokálnímu" repository a tam tedy po commitu žádné běžně nejsou.
  2) Přejít s vývojem na jiný branch - např. Asterisk 15 nebo možná i HEAD.
  To s sebou nese následující úlohy:
  1) Vytvořit viditelnou lokální repository tohoto (ale chci, aby ta s větví
Asterisk 11 zůstala nadále viditelná a beze změn)
  2) Pokus o přeportování mých úprav z větve 11 do této. Teoreticky pokud budu
mít ten diff, tak to řeší obyčejný příkaz patch v té nové repository, ale
zajímá mne, zda to umí git tak nějak přirozeně. Samozřejmě tam bude spousta
chyb, které budu muset řešit ručně, ale na to jsem připraven.
  Děkuji předem za další lekci :-).
  Zdraví Pavel