navijeni civek

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Listopad 24 23:49:22 CET 2016

>- zakazkova vyroba keramicke trubicky v malem mnozstvi navic se zavitem je skoro utopie, hlavne cenova.

Aha, takze to ste si uz zistili?

> tomu se snazim vyhnout jak to jen jde.

No ved ja som ani nepisal "dat si vyrobit", ale "zaobstarat si"... :-)
Myslel som ty napriklad:
- najst hotove, trebars u vyrobcu co ich robi pre vyrobcu drotovych
rezistorov
- "tazit" ich z tych drotovych rezistorov
- "rezat zavit" do tych hladkych trubiciek - ano, keramika sa opracovava
obtiazne, ale ocividne to ludia z roznych dovodov robia takze nejake cesty
zrejme budu, napadaju ma hesla ako "diamant", "vodny luc", "laser"
- ten "zavit" sa nemusi "rezat" priamo do trubky, ale moze sa na nu naniest
spominany tmel v tenkej vrstve, vysusit alebo ciastocne vypalit, vyrezat
zavit a potom podla potreby vypalit do tvrda
- mozno by stacilo trubku zdrsnit niecim ako otryskavanim

Ako vravim, chapem to ako brainstorming, je mi jasne ze drviva vacsina toho
co som povedal su z roznych dovodov hluposti, ale tie dovody ja nie vsetky
poznam, a tak tie hluposti vravim odvazne... :-)

wek