Re: Vrabčí hnízdo

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Čtvrtek Listopad 24 16:31:12 CET 2016

Na SPI mám dva moduly. SRAM 23LC1024 a VS1053.
1 případ (oba moduly jsou plně zapojený) - funguje jenom VS1053, SRAM
se nezinicializuje resp. neprojde kontrolní test R/W
2 případ - odpojím od VS1053 pin SO a vše se rozjede, jak inicializace
SRAM tak funguje i VS1053 (inicializace, posílání audio dat, prostě
"hraje to"). Samozřejmě nelze z VS číst (jaká je aktuální hlasitost
atd.).

Kde může být zakopán pes?