Re: poptavka - ctecka rfid se simulaci klavesnice - nahrada "super hesla"

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Středa Listopad 23 09:26:28 CET 2016

Pokud se nemýlím a státní správa to používá na přihlašování zaměstnanců,
myslím, že minimálně na CSSZ jsem to viděl tak by měla stačit běžná čtečka

čipových karet a čipová karta.

Jen to umí přihlášení myslím jen přes doménu, mám takový pocit, ale to větší
firmy

stejně používají, ale to je doměnka. A pak určitě bude spousta sw třetích
stran.

Zdeněk Aster