RE: Použití baterie z notebooku

OK1IA ok1ia na seznam.cz
Úterý Listopad 22 18:41:51 CET 2016

Ještě dodám, když je opravdu vadný článek , tak se nenabíjí ... to se dá po
chvilce zkontrolovat. U mě měly asi po 10 minutách aspoň nějaké velmi malé
napětí, před tím nabíjením fakt 0 Volt...Neřeším jejich kapacitu, v pohodě
chodí v těch vrtačkách a vydrží fakt víc než nové Nicd, které tam byly
zakoupené s vrtačkou..
Ten zmíněný balancer jsem rozšířil a upravil DPS o dvě LiPol více na 5 ks -
takže mám i 24V a pro nabíjení jsem použil  9 PIN konektor pro RS232 a každá
baterka má zapojeno pro nabíjení jen to, co potřebuje.Takže  každý ten AKU
má zapojeno jen to, co potřebuje. Taky mám Akušroubovák  BlackDecker a v něm
byly 3 NiCd a ty odešly. Tak jsem do něj vrazil dvě spojené paralelně LiPol
- sice 4,3 V ale je to v pohodě. Jen bacha - přebíjení  OPRAVDU NESNÁŠEJÍ  a
tak odejdou.  Už to tady  mají tři mí kamarádi a jsou taky spokojení...
Honza

-ia-
-----Original Message-----
From: OK1IA [mailto:ok1ia na seznam.cz]
Sent: Tuesday, November 22, 2016 10:43 AM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Použití baterie z notebooku

Ano, dají. V mém případě byly Akupaky z nb vadné a jednotlivé články měly 0
voltů !!!tak jsem je postupně nabíjel asi 50 mA až na 4,3 V. Pak jsem si
postavil balancer
http://599.cz/view.php?cisloclanku=2013010801
a už mi Li-Pol slouží v Aku vrtačce , v Aku šroubováku a dalších zařízeních
SUPER ! a doporučuji.
Honza

-ia-