sprintf

Michal Vanka junk.mv na gmail.com
Úterý Listopad 22 16:43:02 CET 2016

Funkce s N jsou lepsi (pomalejsi, ale bezpecne).
Jestlize sprintfujete do pole vytvoreneho na zasobniku,
tak to muze pretect tak, ze si prepisete promenne okolo
a to vcetne navratove adresy z funkce, kde je tento
sprintf pouzit. Hackeri budou Vas kod milovat :)....

http://www.cspplayground.com/static/stack_smashing.pdf

-mv