RE: jak nám opravili izolační stav

Zdeněk Aster Zdenek.Aster na seznam.cz
Úterý Listopad 22 11:01:36 CET 2016


Já tomu taky nerozumím, jaký je problém veřejně napsat,
díly staly tolik a tolik za hodinovku si bereme tolik a tolik.

Nemám problém s tím, že si někdo naúčtuje třeba 1500Kč/hod

vždyť v té ceně múže být nějaké drahé zařízení, nájem a jiné

věci, taktéž cena odborníků, ale kurňa chci to vedět né, že někdo

vymění jeden odpor a řekne si 18000 tisíc. To už tu bylo,

když opravovali našim myčku, výměna řídicí jednotky za 3500Kč...

Skutečnost, přepájení rele za 100Kč a to ještě velmi mizerně,

že to vydrželo jen rok, pak jsem to opravil a drží to několik let.

Prostě fakt proč nemůžete napsat i sem veřejně co co stálo,

kolik je hodinovka nebo úkonovka, ale trochu rozumě, né, oprava

cesty za 18000Kč to z mého hlediska je nápajení drátků,

co přemostí cestu za tyto peníze, čeho se bojíte, že to bude ještě

horší, já myslím, že ne pokud jste v v právu tak se není čeho bát?




Ano máte pravdu nevíme nikdo přesně pozadí, bohužel velmi

špatná situace v servisu zde v ČR velí hodit Vás do stejného pytle.

A ta plomba tomu vůbec nepřidává..... 




Zdeněk Aster






---------- Původní zpráva ----------
Od: Pavel Rotter <PavelRotter na newte.cz>
Komu: 'HW-news' <hw-list na list.hw.cz>
Datum: 22. 11. 2016 8:33:43
Předmět: RE: jak nám opravili izolační stav

"


Ne, opakuji a to jsem Vám psal včera i do soukromé pošty - lžete! 

 

- poptávku jsem poslal - odpověď žádná... 

- kolega odvezl přístroj k Vám - převzali jste ho 

- žádná domluva ani odsouhlasení neproběhlo 

- nabídku do systému Váš kolega vložil až v den předání díla, když viděl, že
se mi to nelíbí a začal se sychrovat 

 

- uvedl jste , že jsme problémový zákazník - opět účelová lež, toto byla 
první zakázka na opravu u Vaší firmy 

- uvedl jste, že se Vás snažím poškodit - ne Vy jste ta sopka, která se 
zasypává, každým Vaším výlevem si škodíte 

- uvedl jsem, že jsem nežádal nápravu - ale ano, ale odpověď Vašeho kolegy 
ve stylu 'Jáchyme hoď ho do stroje' je k ničemu (Vaše poznámka, že jsem ani 
neptal je snad sranda, ne? Zároveň píšete, že jste zaslechl náš telefonát - 
nějak se do toho zamotáváte. Podle Vás jsem nic nečinil, ale zároveň jsem 
byl hrubý na Vašeho kolegu - jste při smyslech? ) 

 

Celou dobu odvádíte pozornost od toho podstatného - nejste schopni doložit 
za co jsme vlastně zaplatili - to je jádro sporu a Vy jen mlžíte... Mohl 
jste vše snadno a rázně ukončit - doložit za co jsme zaplatili a jaký 
materiál byl použit, místo vágních frází v protokolu, které jsem kritizoval 
- to o co jsem Vašeho kolegu žádal. Jak jsem uvedl na úplném začátku, cena 
je jedna věc, ale když mi Váš kolega vypráví o velmi drahých dílech a x-tém 
hadrkování nejste schopni doložit jaké to byly - to je divné. 

 

Naopak jste se nezapomněl v každém Vašem příspěvku pochválit jak jste super 
- možná, ale v našem případě to neplatí, spokojení nejsme a myslím, že máslo
na hlavě máte Vy... 

 

K Vašim osobním výtkám: Jsem jaký jsem, obvykle slušný - nicméně Vy jste mě 
už 'dohřál' tím jak bezostyšně lžete.... Nebojte cholerik nejsem, kdybych 
byl už jsem Vás dávno poslal kamsi.... 

 

S pozdravem Pavel Rotter 

 

NEWTE spol. s r. o. 

Jateční 847 

415 01 TEPLICE 

 

e-mail PavelRotter na newte.cz(mailto:PavelRotter na newte.cz) 

tel. 417 536 531 

fax 417 577 865 

http://www.newte.eu(http://www.newte.eu/) 

 

  


 
 From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Drátek
 Sent: Tuesday, November 22, 2016 2:07 AM
 To: HW-news
 Subject: Re: jak nám opravili izolační stav 
 


 


Tak už vážně naposledy, 



ano jsem dotčen protože se nechováte tak jak se v civilizovaném světě a v 
obchodním vztahu chovat má. Krátce shrnu fakta: 



Poptal jste u nás opravu vašeho zařízení 



Dostal jste cenovou nabídku 



Odsouhlasil jste nabídku a objednal opravu 



Hotovou zakázku jste si vyzvedl a zaplatil (ne osobně) 



  



Po té už je vidět co jste napsal do konference, uštěpačné rádoby vtipné 
poznámky na naší firmu, zkopíroval jste odpověď mého kolegy ale už né vaši 
otázku a chcete tvrdit že vám odpověděl špatně nebo vůbec, tvrdíte že jste 
se na nic neptal ale psal jste otazníky, tvrdíte že jsem vás obvinil z toho 
že jste situaci neřešil ale to není pravda já jsem napsal: "  vy jste zatím 
jasně nevyjádřil (kromě svých veřejných dotazů v konferenci) co vlasně 
chcete a o co vám jde. Nenavrhl jste žádný další postup   nebo řešení." 
žádné obvinění nepadlo a to je pane rozdíl !!! a zase se ptáte "Jak?" no 
reklamujte to člověče, pokud jste s čímkoliv nespokojený tak to prostě 
reklamujte tam kde to dělali a nedělejte z nikoho hlupáka tady v konferenci 
!!! 



  



Jediné pochybení které vidím ze strany naší firmy je to že na protokolu o 
zakázce nebyly udaje o použitém materiálu, 



dalo by se možná ještě polemizovat o tom že vám kolega nebyl schopen 
relevantně odpovědět na vaši otázku kterou jste ovšem nezveřejnil a tedy 
možná ani nepoložil. 



  



Netuším proč tedy od nás nechcete nový protokol s relevantními údaji + 
podrobný rozpočet + fotodokumentaci atd... Netuším proč tedy nereklamujete 
tu předraženou mizerně odvedenou práci a místo toho bulíte tady kde se vás 
jasně zastanou akorát ti co o tom nic nevědi, protože rozunmý člověk se k 
tomu prostě vyjádřit nemůže když o tom nic neví. 



já jsem vám jasně napsal : 


"Pokud vás cokoliv zajímá nebo vám není jasné zavolejte, napište, nebo se 
rovnou zastavte u nás a dostanete na vše odpověď přímo od člověka který vaše
zařízení opravoval. Tady v konferenci vám nikdo lepší odpověď nedá." 


  



Nakonec jste se tu označil za velmi trpělivého a vstřícného.... no to jste 
tomu nasadil korunu, to jste nám předvedl když jste telefonoval s kolegou a 
také tou poslední větou vašeho příspěvku. 



  



Pro mne to znamená jen to že jste cholerik a hulvát. Ale i tací jsou mezi 
námi..... Já vás nesoudím pane Rotter, neprožil jsem váš život a nemám k 
tomu tedy žádné právo. Jste pro mne jen nespokojený zákazník a já pro vás 
možná jen mizerný servisák ale myslím si že byjste se měl nad sebou zamyset 
dříve než se takto projevíte. 



  



Pro mne to definitivně skončilo míč je na straně pana Rottera a je jen na 
něm jestli bude reklamovat a tím dosáhne svého podle pravidel. Já hájím čest
firmy a lidí které dobře znám se kterými denně pracuji a bezpečně vím že to 
nejsou žádní podvodníci a lemplové jak by zde možná někdo chtěl tvrdit. 
Chyba se stala, omluvili jsme se, a jsme ochotni ji napravit. A to je prostě
fakt ať se to někomu zdá či nezdá být dost dobré, nic víc udělat nemůžeme.  



  



A pro ty co sledují toto vlákno a neskutečně se baví, všemu rozumí, všechno 
umějí lépe, jsou dokonalí a bezchybní, přesně vědí jak to vše bylo, jak by 
to bývalo bylo kdyby to nebylo tak jak to bylo. I pro ty co jsou rádi že s 
naší firmou nemají nic společného aniž by tušili kdo jsme. I pro ty kterým 
tu cosi smrdí stejně jako  pro ty co poznají aroganci mezi písmenky v 
příspěvku a pro všechny ostatní přitakávače mudrlanty a podobné..... Pánové,
na čem to vlastně své doměnky stavíte? Kdo z vás nás navštívil ? kdo z vás 
ví okom a o čem tu doopravdy debatuje.....Odpovím si sám, tak jako vy. A 
Admin? ten se přidá místo toho aby mě nás i vás poslal do háje když to nemá 
s tématem konference co dělat....   



  





s pozdravem 



Petr Merker 



servisní technik 



Spea-servis s.r.o. 





 

"

----- Original Message ----- 



From: Pavel Rotter(mailto:PavelRotter na newte.cz) 



To: 'HW-news'(mailto:hw-list na list.hw.cz) 



Sent: Monday, November 21, 2016 8:28 AM 



Subject: RE: jak nám opravili izolační stav 



 


Dobrý den, 

 

to, že jste dotčen je z Vašeho příspěvku jasné a dáváte to zcela jasně 
najevo.... Ale proč vlastně? Věc se udála jsem popsal, Vaše záznamy při vší 
úctě jsou mi jedno.... Obvinil jste mě z toho, že jsem situaci neřešil - 
jak? s Vaším kolegou jsem komunikoval, oprava byla hotová, informace mám 
pouze ty co jsou v 'pranýřovaném' dokumentu... Vy tvrdíte, že mi Vás kolega 
kvalifikovaně odpověděl - ne byl vtipný, ale žádnou informaci mi nedal, nic 
relevantního jsem se nedozvěděl. Jsem velmi trpělivý a vstřícný ale Vy mě 
začínáte pořádně srát! 

 

S pozdravem Pavel Rotter 

 

NEWTE spol. s r. o. 

Jateční 847 

415 01 TEPLICE 

 

e-mail PavelRotter na newte.cz(mailto:PavelRotter na newte.cz) 

tel. 417 536 531 

fax 417 577 865 

http://www.newte.eu(http://www.newte.eu/) 

 

  

  


 
 From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz
 (mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz)] On Behalf Of Drátek
 Sent: Sunday, November 20, 2016 3:55 PM
 To: HW-news
 Subject: Re: jak nám opravili izolační stav 
 


 


Dobrý den, 



tak podle záznamů v naší databázi vše proběhlo standardně tj: vaše poptávka,
naše nabídka, váš souhlas a následně oprava. 



Také jsem v databázi našel že už jsme pro vás něco dělali a že to také 
nebylo z vaší strany bez problémů. Jednak se tedy divím že se na nás 
opětovně obracíte když jsme tak špatný servis a zároveň vám chci poděkovat 
za důvěru, možná jste nám tzv." ještě chtěl dát šanci". Nemusíte se omlouvat
chápeme že že né každdý naší práci rozumí, repasovaná vodivá cesta ani 
opravený izolační stav se do původního stavu prostě nevrací a to ani za 
pomocí polývání colou. My už jsme prostě kousek dál a takové praktiky 
nepoužíváme. Nikoho nevydíráme tím že už je to hotové tak teď to musíte 
zaplatit, stává se běžně že zákazník opravu odmítne protože se mu tzv. 
nevyplatí a nebo na to prostě nemá a tak se zařízení nechá ve stavu 
rozpracovaném (nedokončená oprava). Technik který zařízení příjme a zjišťuje
závadu musí někdy některé jeho části opravit tak aby mohl pokračovat v 
diagnostice částí ostatních což byl i váš případ. Pokud tvrdíte že "také 
děláte servis" tak byjste měl vědět o čem píši. Pokud zákazník neodsouhlasí 
nabídku oprava se prostě nedodělá a do tzv. původního stavu se vrací pouze 
tím že se vrátí součástky snadno demontovatelné  a nebo součástky drahé 
(výkonové IGBT moduly a pod.) To vše s ohledem na to kolik to technikovi 
zabere času, protože to mnohdy bývá ta nejdražší položka celé  opravy. Podle
 zákona schválnosti se zrovna u vaší zakázky stalo že se nepřepsaly údaje o 
použitém materiálu do protokolu o zakázce. Také máme velmi šikovné techniky 
kteří zvládají i náročnější opravy ve velmi krátkém čase, jsou to opravdoví 
odborníci a lidé s bohatými zkušenostmi. 



Jestli jste se tedy v konferenci na nic neptal proč jste v druhém e-mailu 
tohoto vlákna použil 4 otazníky ???? No dobrá, možná jen neznáte správný 
význam tohoto znaku ale já si stejně myslím že jste se ptal. A ptal jste se 
opakovaně někoho jiného než jste měl a to mi nepříjde fér. Reagoval jsem na 
váš přízpěvek právě jen pro to že jste se ptal, a já měl co odpovědět. 



Z vašich e-mailů je cítit snaha naši firmu poškodit a nebo zesměšnit a to se
mě dotýká. Já si nemyslím že bychom natolik pochybyli že bychom si něco 
podobného zasloužily. Můj kolega vám naprosto profesionálně odpověděl a 
omluvil se za vzniklé nedopatření za to vy jste zatím jasně nevyjádřil 
(kromě svých veřejných dotazů v konferenci) co vlasně chcete a o co vám jde.
Nenavrhl jste žádný další postup nebo řešení. Pokud je vaše řešení to že již
nadále nebudete využívat našich služeb, prosím je to vaše volba a nás to 
samozřejmě velmi mrzí. Jelikož jsem přesvědčen že jsem vám již odpověděl na 
všechny vaše otázky považuji tuto smutnou debatu za ukončenou a chci se 
omluvit konferujícím za nezajímavé netechnické přízpěvky. 



  




s pozdravem 



Petr Merker 



servisní technik 



Spea-servis s.r.o. 




  



----- Original Message ----- 

"

From: Pavel Rotter(mailto:PavelRotter na newte.cz) 



To: 'HW-news'(mailto:hw-list na list.hw.cz) 



Sent: Friday, November 18, 2016 8:20 AM 



Subject: RE: jak nám opravili izolační stav 



 


Dobrý den, 

 

ale já komunikoval...  Nabídku mi Váš kolega dal až když byla oprava hotová 
(prý to když tak vrátí do původního stavu - promiňte, ale jak se 'opravený 
izolační stav a repasovaná vodivá cesta' vrátí do původního stavu, polejete 
to colou? Je to takové malé vydírání, je to hotové a teď tedy já mám být 
žumpa co to odmítne :-))) a sháněl se po BEDASu, prý 'easily' jen pár 
součástek..... To by odpovídalo - udělali jste to ze dne na den. Já jsem se 
v konferenci na nic neptal, to jste spatně četl :-) Vašeho kolegy jsem se 
však ptal, proč cena tak vysoká - prý tam byly drahé díly - na protokolu 
nejsou, ptal jsem se podruhé a odpověď: 

Dobrý den, 

ohledně zmiňovaných součástek, které byli do měniče použity. Došlo bohužel k
chybě v našem skladovém systému, proto nedošlo k vepsání do zkušebního 
protokolu. 

Náš ústav se Vám co nejsrdečněji omlouvá, za toto politováníhodné 
nedopatření, ke kterému dochází jednou za deset let. 

Děkujeme Vám za zpětnou vazbu a zhodnocení situace, které je pro nás 
důležité. Na základě toho, můžeme zkvalitnit poskytování stávajících služeb.


OK, vtipné v lehkém stylu proč ne, ale nic jsem se nedozvěděl :-) Jen pro 
pořádek.... Nehodlám to nějak hrotit, dílo jsme Vám uhradili tak jak jme se 
zavázali, ale příště už Vašich služeb nevyužijeme... 

 

S pozdravem Pavel Rotter 

 

NEWTE spol. s r. o. 

Jateční 847 

415 01 TEPLICE 

 

e-mail PavelRotter na newte.cz(mailto:PavelRotter na newte.cz) 

tel. 417 536 531 

fax 417 577 865 

http://www.newte.eu(http://www.newte.eu/) 

 

  

  


 
 From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz
 (mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz)] On Behalf Of Drátek
 Sent: Thursday, November 17, 2016 11:42 PM
 To: HW-news
 Subject: Re: jak nám opravili izolační stav 
 


 


Zdravím, 



na vaše otázky vám rád odpovím a klidně osobně. Satvte se někdy podívat jak 
se takové věci dělají máte to k nám kousek.... 



Cenovou nabídku jste dostal a pokud byjste s ní nesouhlasil tak by se to 
nedělalo, tak nevím co vás tak překvapilo. 



Oprava izolačního stavu je například vyjmutí a vyčištění všech svorek z DPS 
protože je pod nimi olej s prachem (mnohdy kovovým) při napětí v meziobvodu 
až 600 V ss je to už problém, také porušený lak na DPS ať už vlhkostí nebo 
oleji či jinými chemikáliemi atd. Repase elektrovodivých cest je třeba 
oprava a konektorů různě nalisovaných nakrimplovaných do kterých se dostala 
nečistota. Také oprava DPS kde vlivem tepelného namáhání se měď odlepila od 
desky nebo když vám zoxidují prokovky na čtyřvrstvé desce DPS to je pak fajn
prácička celý den u mikroskopu atd.... A to vše bez jakékoliv dokumentace, 
schémat atd. To je to blá blá blá jak píšete. Ten protokol co jste sem 
poslal je stručný a většině zákazníků stačí, neumím si představit kolik by 
měla stát oprava takového zařízení a k tomu ještě slohová práce s podrobnými
vysvětlivkami co je co.  



Pokud vás cokoliv zajímá nebo vám není jasné zavolejte, napište, nebo se 
rovnou zastavte u nás a dostanete na vše odpověď přímo od člověka který vaše
zařízení opravoval. Tady v konferenci vám nikdo lepší odpověď nedá. 



  



s pozdravem 



Petr Merker 



servisní technik 



Spea-servis s.r.o. 



    

"

----- Original Message ----- 



From: Pavel Rotter(mailto:PavelRotter na newte.cz) 



To: 'HW-news'(mailto:hw-list na list.hw.cz) 



Sent: Wednesday, November 16, 2016 2:30 PM 



Subject: RE: jak nám opravili izolační stav 



 


No, nic.... :-) ale žádné díly neměnili, ta věc je velká jako notebook,
snadno demontovatelná.... Jedna věc je cena, ta se může zdát každému jinak
přívětivá... (mě to moc neoslovilo, navíc nemám rád překvápka) Ale: Co je to
oprava izolačního stavu? Repase elektrovodivých cest? blá blá blá kde to
jsme? Vy by jste to tak zákazníkovi napsal? Já ne...

S pozdravem P. R.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz
(mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz)] On Behalf Of Kručinský
Ladislav
Sent: Wednesday, November 16, 2016 2:09 PM
To: HW-news
Subject: RE: jak nám opravili izolační stav

No a?
Nevím co je DCServodrive - jak je veliké, komplikované atd... ale pokud
vidím umytí, odmaštění, vysušení, to může být klidně den intenzivní práce.
Dále je tam repase, výměna součástek. 
Nezlobte se ale servis je dneska to, co živí většinu firem, včetně té mojí.
Prodej se mnohdy uskuteční s nulovou nebo i zápornou marží, jenom abychom se
k zákazníkům dostali a pak holt musí vydělat servis. Ale je zákazníkovým
dobrým zvykem si vyžádat předběžnou cenu opravy, nebo cenovou nabídku, tu
odsouhlasit a pak se nedivit.
Nebo je možné, že jsem něco přehlédl.
P.S. - včera jsem si musel objednat těžkou partu na to aby mi snesli do
sklepa kotel Viadrus Lignator - váha 450 kg po odstrojení. Nechtěl jsem
poškodit ani kotel ani chodbu a schody tak jsem to svěřil firmě Herkules. Za
půl hodiny to ve čtyřech na pásech měli dole aniž by něco škrábli. Ale řekli
si o 3400Kč. Jelikož cena byla předem odsouhlasená, ač může někomu připadet
šílená, já jsem spokojen, protože bych to ani ve čtyřech normálních lidech
nezvládl tak jako oni. 

Zdravím
L. Kručinský


-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz
(mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz)] On Behalf Of Pavel Rotter
Sent: Wednesday, November 16, 2016 1:43 PM
To: 'HW-news'
Subject: OT: jak nám opravili izolační stav

Dobrý den,

omlouvám se za přílohu, ale je to poučné - oprava za 18000,-- Na tom
izolačním stavu se museli nadřít přímo neskutečně :-)))) Jo a je to bez
matroše!

S pozdravem Pavel Rotter

NEWTE spol. s r. o.
Jateční 847
415 01 TEPLICE

e-mail PavelRotter na newte.cz(mailto:PavelRotter na newte.cz)
tel. 417 536 531
fax 417 577 865
http://www.newte.eu(http://www.newte.eu)


_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz(http://www.HW.cz) Hw-list@
list.hw.cz(mailto:Hw-list na list.hw.cz)
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
(http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list)

_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz(http://www.HW.cz)
Hw-list na list.hw.cz(mailto:Hw-list na list.hw.cz)
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
(http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list) 
"
 

----------------------------------------------------------------------------
                                      



 Avast logo (https://www.avast.com/antivirus) 
	
Tato zpráva byla zkontrolována na viry programem Avast Antivirus. 
www.avast.com(https://www.avast.com/antivirus) 
	


 

----------------------------------------------------------------------------
                                      

_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz(http://www.HW.cz)
Hw-list na list.hw.cz(mailto:Hw-list na list.hw.cz)
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
(http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list) 
"
 

----------------------------------------------------------------------------
                                      



 Avast logo (https://www.avast.com/antivirus) 
	
Tato zpráva byla zkontrolována na viry programem Avast Antivirus. 
www.avast.com(https://www.avast.com/antivirus) 
	


 

----------------------------------------------------------------------------
                                      

_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz(http://www.HW.cz)
Hw-list na list.hw.cz(mailto:Hw-list na list.hw.cz)
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
(http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list) 
"
 

----------------------------------------------------------------------------
                                      



 Avast logo (https://www.avast.com/antivirus) 
	
Tato zpráva byla zkontrolována na viry programem Avast Antivirus. 
www.avast.com(https://www.avast.com/antivirus) 
	


 


_______________________________________________
HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
Hw-list na list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list"
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20161122/0833dfd4/attachment.html>


Další informace o konferenci Hw-list