RE: problém s RS232 Loxone

Milan Cizek cizek.milan na seznam.cz
Úterý Listopad 22 03:35:15 CET 2016

Ahoj,

konečně jsem se k tomu vrátil. Už vím také jak to má vypadat, přesně jak popisujete.

Vše se má zobrazovat v monitoru. Ukázali mi to v loxone, kde jsme zapojili 2xRS232 extenšny křížem.

Takže mám také jistotu, že ta moje je funkční. Teď mám zase doma miniserver tak můžu zkoumat dál.

Ale chtěl jsem se zeptat, není tu třeba někdo z ČB nebo okolí ochotný se na to se mnou mrknout?

Ideálně s nějakým funkčním LA a zkusit to nějak oddebugovat. Mě se to prostě nedaří a z loxonu jsem žádné užitečné info nevytáhnul – podpora umí jen klikat v konfigu ale o HW toho moc neví. L

Milan

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Zdeněk Aster
Sent: Friday, October 7, 2016 12:32 PM
To: HW-news
Subject: Re: problém s RS232 Loxone

Ano to je pravda, že v monitoru by to mělo být vidět.

Zeptám se blbě nemůže tam být problem s hw řízením toku, že

třeba výstup by šel, ale příjem ne....... Ale to už asi máte určitě

prozkoumané......

Zkusil bych na to mrknout, protože třeba u UDP protokolu, i

když je nastavená IP odkud jdou příkazy tak s klidem reaguje

na jakoukoliv a tak podobně, ale nezkoumal jsem jestli jsem

něco přehlídnul neboť mi to až tak nevadí nicméně někomu

by to třeba vadit mohlo.

Zdeněk Aster